Local SEO pentru site-ul agentiei tale imobiliare

By Evobit 3 months ago
Home  /  Blog  /  Local SEO pentru site-ul agentiei tale imobiliare

Fie ca e online sau offline, sectorul agentiilor imobiliare este foarte competitiv, toate agentiile incearca sa gaseasca clienti pentru locuintele ce le au in portofoliu. Avand in vedere ca majoritatea persoanelor au deja un smartphone, este foarte simplu sa iti faci cunoscute ofertele chiar si daca ai o agentie locala, optimizeaza-ti site-ul pentru cautarile locale dupa urmeaza:

#1 Audit SEO

Primul pas in promovarea prin servicii SEO este realizarea unui audit SEO, acesta este o necesitate, indiferent ca doriti sa optimizati un site pentru cautari locale sau nationale. Prin acest audit SEO se identifica factori care impiedica site-ul sa apara in prima pagina Google.ro la nivel local.

Ceea ce trebuie sa verificati:
– Structura paginii: titlurile & descrierile fiecarei pagini in parte, h-tags, alt tags, url-uri;
– Continutul: cuvinte cheie, elemente vizuale, continut duplicat, canonical tag;
– Link-uri: structura de link-uri interna, strategia de link building, erori 4xx, redirecturi;
– Uzabilitate: afisarea perfect pe smartphone, tableta si laptop, verificarea vitezei site-ului.

 

#2 Optimizarea website-ului

Dupa ce s-au identificat toate problemele site-ului asigurati-va ca investiti suficient timp pentru a rezolva problemele respective. Pentru a aparea in topul rezultatelor locale pe Google.ro website-ul trebuie optimizat corect iar asta include:

– analiza competitiei si a cuvintelor cheie pentru care doriti ca website-ul sa apara in prima pagina Google.ro;
– crearea unei structuri de link-uri optimizate in jurul cuvintelor cheie;
– optimizarea continutului;
– optimizarea imaginilor;
– optimizarea vitezei de incarcare a website-ului;
– optimizarea CTR-ului si a bounce rate-ului

 

#3 Smartphone & Tableta

Odata ce ai rezolvat pasii de mai sus este momentul sa te concentrezi pe optimizarea site-ului pentru smartphone si tableta. Peste 45% din traficul de pe internet se face de pe un smartphone sau o tableta. Asigura-te ca potentiali tai clienti cand iti acceseaza site-ul nu intampina probleme de tipul:

– viteza slaba de incarcare a site-ului pe smartphone sau tableta;
– vizibilitate slaba a continutului;
– restructurarea intregului continut pentru rezolutia device-ului de pe care este accesat site-ul;

Toate aceste elemente sunt foarte importante in cresterea traficului de pe site, a ratei de conversie dar si a imaginii care si-o creaza agentia in mediul online. Daca site-ul se incarca greu de pe o conexiune 4G, nu se afiseaza perfect pe smartphone-ul de pe care este accesat si informatii nu sunt lizibile, utilizatorii nu vor parcuge site-ul si astfel pierdeti potentiali clienti.

#4 Google My Business

Un pas foarte important este sa va creati un profil al agentiei si sa o inscrieti in Google My Business. Asigurati-va ca, completati toate datele intr-un mod corect respectand termenii si conditiile impuse de catre Google. Avand un profil foarte complex profilul agentiei poate sa apara in top 3 cautari organice, exact ca in poza de mai jos.

Beneficiile sunt uriase:
– creste vizibilitatea agentiei in mediul online;
– cresc vizitele catre site;
– posibilitatea ca vizitatorii sa fie directionati la sediul agentiei;
– puteti obtine recenzii din partea clientilor si de asemenea sa le raspundeti;
– recomandarile pozitive pe profilul din Google My Business cresc rata de conversie dar si autoritatea agentiei.

 

#5 Dezvolta un blog

Ca agentie locala, un blog iti poate aduce foarte multi vizitatori catre site. Avand in vedere ca permanent sunteti la curent cu noutatile din domeniu, scrieti articole despre acest lucru, oferiti informatii utile oamenilor care va acceseaza site-ul si astfel dovediti ca sunteti o agentie ce isi cunoaste foarte bine aria in care va desfasurati activitatea.

Prin dezvoltarea unui blog puteti crea orice tip de continut, de la articole tip text pana la prezentari video si interviuri cu proprietari de locuinte.

 

#6 Social Media

Platforma de socializare Facebook este cea mai dezvoltata la noi in tara din punct de vedere al conturilor active comparativ cu Twitter sau Google Plus. Creati un cont al agentiei si postati continut util si informativ.

Prin dezvoltarea unui cont de Facebook castigati:
– conectare cu audienta strict interesata de serviciile pe care le prestati;
– autoritate si incredere;
– expunere;
– trafic mai mult catre site;
– conversie de la vizitatori in clienti.

 

Concluzie

Implementarea tuturor mentiunilor de mai sus in strategia de optimizare si promovare a unei agentii locale in mediul online te ajuta sa domini piata locala. Piata agentiilor imobiliare este foarte dezvoltata dar asta nu inseamna ca nu este loc si pentru agentiile locale. Investiti timp in dezvoltarea site-ului si promovarea acestuia in mediul online, dar aveti foarte mare grija cum o faceti, dezvoltarea si promovarea unui site trebuie facuta de catre o agentie sau freelanceri cu experienta in domeniu.

Daca doriti consultanta ne puteti scrie la emailul: contact@evobit.ro si va vom contacta imediat. Daca ti-a placut acest articol, dai un share 🙂

Category:
  Blog
this post was shared 0 times
 000