De ce analiza periodica a continutului de pe site e importanta?

De ce analiza periodica a continutului de pe site e importanta?

Gestionarea continutului de pe site nu este si nu va fi un proces unic care odata facut inseamna ca este si finalizat. Un plan de revitalizare este o strategie SEO buna.

Cand vine vorba de crearea si publicarea continutului pe site o greseala comuna si intalnita des este ca acel continut niciodata nu o sa mai fie actualizat si pus in valoare. O strategie de revitalizare a continutului de pe site asigura utilizatorii ca acel continut inca este de actualitate si va atrage trafic organic relevant.

Daca a trecut ceva timp de cand nu ati mai revizuit articole vechi de pe site, poate ca ar fi timpul sa efectuati un audit de continut si sa vedeti care este statusul acelui continut.

Urmeaza pasii de mai jos pentru a face o revizuire completa a continutului de pe site-ul tau:

1. Creaza o lista a tuturor url-urilor.

2. Determina din Google Analytics cate sesiuni exista pe fiecare link in parte in ultimele 6 - 12 luni. De asemenea e indicat sa verifici si numarul backlink-urilor catre fiecare url in parte. In functie de dimensiunea site-ului acest proces va dura mai mult sau mai putin dar rezultatele vor fi pe masura. Paginile/articolele care nu au atras trafic catre site sau cele care inca genereaza trafic se pot revizui pentru a le pune in valoare in continuare.

3. Identifica paginile care nu au un continut tocmai bun si incearca sa-l imbuntatesti pe cat de mult posibil. In acest fel poti creste valoarea paginii si in viitor sa aduca trafic organic relevant.

4. Identifica paginile cu continut vechi care au generat candva foarte mult trafic organic si incearca sa le aduci la actualitate. De ce? Pentru ca paginile respective deja au o autoritate crescuta si combinata cu un continut relevant pagina poate sa ajunga in topul cautarilor pe Google.ro suficient de repede.

5. Paginile cu continut aproximativ similar pot fi combinate si toata informatia sa fie structurata intr-o singura pagina iar restul link-urilor sa faca redirect catre pagina nou creata.

6. Daca exista pagini cu eroare 404 sa fie redirectionate catre continut relevant din site.

7. Procesul de analiza al continutului este bine sa-l realizam macar o data pe an.



Daca ai nevoie de de mai multe informatii nu ezita sa ne scrii