Ce beneficii iti aduce un website si care sunt costurile de dezvoltare

Motivele generale pentru care un antreprenor nu doreste sa dezvolte un website pentru afacerea sa sunt urmatoarele: “nu sunt familiarizat cu tehnologia”, “realizarea unui site pentru compania mea este prea scump”, “nu am timpul necesar sa ma ocup si de site” sau generalul “am deja clienti, la ce imi mai trebuie un website?”. In realitate lucrurile stau altfel, orice antreprenor care are o afacere cat de mica, are nevoie de un website. Fara un website care sa-ti reprezinte afacerea in mediul online afacerea ta in viitor va pierde potentiali clienti importanti si in afara de asta, costurile pentru dezvoltarea unui website nu sunt mari. Pentru administrarea site-ului nu aveti nevoie de cunostinte tehnice, de asta se ocupa agentia/freelancerul care a dezvoltat website-ul.

Conform ultimului studiu pe 2017 realizat de GPeC, Romania are 11 milioane de internauti si o rata de penetrare a internetului mobil de 85%, adica avem 16,6 milioane de conexiuni la internet mobil si 4,6 milioane de conexiuni la internet fix. Ce inseamna asta? Ca toti clientii tai sunt ONLINE! Tu de ce nu ai vrea sa-ti afisezi serviciile si produsele pe internet? Inca nu esti sigur ca ai nevoie de un website pentru afacerea ta? Citeste in continuare…

1. Un website atrage mai multi clienti catre afacerea ta, astfel poti sa iti cresti cifra de afaceri si profitul

Cu o rata foarte mare de penetrare a internetului pe smartphone de 85% si de 55% a conexiunilor la internet fix, un website este prioritar atunci cand vine vorba de dezvoltarea unei afaceri.

Un website este online 24/7/365, sediul fizic nu poate fi deschis non-stop. Persoanele interesate de serviciile/produsele pe care le vinzi/prestezi te pot urmari online, pot prelua de pe site informatiile de care au nevoie fara sa se deplaseze la sediul fizic al companiei, de asemenea pot sa va recomande afacerea direct prietenilor printr-un singur click sau o atingere a ecranului unui smartphone.

Nu vei mai fi nevoit sa printezi tot felul de brosuri, flyere si sa angajezi oameni pentru a le distribui pe strada, ci mult mai simplu, informatia se pune pe site si de acolo aceasta poate fi preluata de catre oricine.

2. Afacerea ta castiga mai multa credibilitate

Oamenii au devenit foarte sceptici mai ales cand sunt in cautarea unei companii ce preseteaza serviciile care ei le cauta sau produsele care ei doresc sa le cumpere. Inainte de a contacta o companie sau de a cumpara un produs, oamenii cauta informatii despre compania sau produsul respectiv, citesc parerile altor utilizatori si comunica pe forumuri despre experientele care le-au avut cu, compania respectiva.

Un website va ajuta la consolidarea credibilitatii in fata potentialilor clienti. Informatii complexe postate pe site dar si sectiunea cu review-uri din partea fostilor clienti reprezinta puncte forte in consolidarea increderii in fata potentialilor clienti.

3. Influenta

Avand un website va puteti prezenta noile servicii/produse intr-un mod detaliat si foarte interactiv. Prin prezentari va puteti educa publicul cu informatii tehnice si non-tehnice despre business-ul dumneavoastra. O mai buna informare a utilizatorilor inseamna si o influenta asupra lor in decizia finala de achizitie a serviciilor/produselor pe care le oferiti.

4. Suport clienti

Poate unul dintre cele mai importante aspecte care trebuie sa le ia in considerare orice antreprenor pentru afacerea sa este suportul clientilor. Pe site puteti sa mentionati un numar de telefon si o adresa de email pentru a intra in contact cu oamenii ce doresc mai multe informatii. De asemenea puteti sa creati o pagina cu cele mai frecvente intrebari pe care le-ati primit de la utilizatori si sa o completati cu raspunsuri detaliate si bine definite. Timpul investit in informatia de pe site pentru a oferii clientilor suportul necesar va definii brandul dumneavoastra in mediul online.

5. Comunicate de presa

Exista suficiente publicatii online de nisa sau generale care scriu despre diverse tipuri de afaceri, de la raportari anuale/lunare pana la publicarea de comunicate de presa pentru informare. La finalul oricarui comunicat de presa sunt trecute datele generale ale companiei plus site-ul unde utilizatorii pot citi mai multe detalii. Este un mod bun prin care va puteti face vizibila afacerea in mediul online.

6. Costuri si timp

Antreprenorii ce detin mici afaceri locale considera ca pretul pentru dezvoltarea unui website este destul de mare, dar in realitate nu este asa. Pretul unui website este flexibil, in functie de necesitatile care le aveti. Important este demarati dezvoltarea unui website iar pe viitor ii puteti adauga diverse functionalitati.

Website-ul este online non-stop, ceea ce inseamna ca economisiti foarte mult timp. Nimanui nu ii place sa stea la birou pana noaptea tarziu, de aceea site-ul fiind online non-stop va ajuta sa economisiti timp pretios si chiar sa fiti eficient in acelasi timp. Oamenii cauta informatii pe internet la orice ora, gasindu-va site-ul acestia incep sa citeasca informatiile de pe site si va pot contacta pe loc printr-un email sau mesaj lasat pe chatul site-ului.

7. Competitorii tai au deja un website

Studiile arata ca o persoana inainte sa achizitioneze un produs sau serviciu cauta pe internet materiale educationale pentru a se informa. Daca inca nu aveti un website sunteti cu mult in spatele competitorilor care deja sunt prezenti online. Ei intotdeauna vor castiga clienti noi prin simplul fapt ca au un website si informatiile sunt online.

Doriti sa realizati un website pentru afacerea dumneavoastra?
Scrieti-ne la emailul contact@evobit.ro si explicati-ne in cateva fraze despre afacerea dumneavoastra. Va raspundem in maxim 24 de ore cu un plan de dezvoltare si cu o cotatie de pret. Mentionam ca preturile sunt flexibile in functie de necesitatile dumneavoastra. Nu mai pierdeti timp, clientii va cauta online!