Cat de mult investesti in crearea unei relatii cu vizitatorii tai ?

By Evobit 3 years ago
Home  /  Blog  /  Cat de mult investesti in crearea unei relatii cu vizitatorii tai ?

In articolul anterior am scris despre: importanta unui website si promovarea acestuia. Astazi vom discuta despre stabilirea relatiilor si cat de mult trebuie investit in acest segment. Marketing-ul a insemnat pentru unii o lupta pentru a-si promova business-ul, pentru alti o placere avand in vedere ca unele metode necesita mai multa finete decat altele. Daca cineva spune sa investesti in Facebook 1000 lei pentru o campanie si observi ca vizite sunt dar lipsesc vanzarile incepi sa spui ca Facebook-ul e o prostie si renunti la a mai face vreo campanie pe retelele sociale.

Inainte de a incepe sa renunti in a crea campanii bazandu-te pe experientele anterioare mai putin placute, intreaba-te: eu as cumpara de la un necunoscut fara sa am vreun fel de incredere ? Raspunsul la intrebarea de mai sus este urmatorul: Relatii. Da, relatii! Tu trebuie sa investesti in construierea unei relatii de incredere intre business-ul care-l detii si cititorii/vizitatorii tai.

 

Cum construiesti increderea

Ce metode sunt cele mai eficiente pentru a construi increderea ? Asta depinde de nisa in care business-ul tau activeaza si piata acestuia. Platforma sau mediul care te ajuta sa construiesti increderea trebuie aleasa in functie de obiectivele business-ului. Increderea se poate construii in mai multe moduri, prin intermediul: blogului, podcasturilor, realizarea de webinarii, social media, consultanta gratuita, activarea in comunitati, etc.

In ceea ce priveste site-ul/magazinul online care-ti reprezinta business-ul, exista elemente principale ce conteaza la prima vedere pentru vizitator si ii insipra incredere:

  • Site-ul/magazinul online sa fie realizat avand la baza un design curat si frumos;
  • Ortografia corecta;
  • Informatii detaliate despre ceea ce oferiti: servicii/produse;
  • Un logo care sa inspire profesionalism dar in acelasi timp sa fie simplu;
  • Recomandari de la surse de incredere;
  • Recenzii de la cei cu care ati colaborat;
  • Imagini de inalta calitate pe site;
  • Continut relevat;
  • Prezenta pe comunitatile in care activati;

Indiferent de cum alegi platforma sau metoda, trebuie sa faci un singur lucru, construieste relatii. Construind relatii, traficul catre site creste dar si increderea vizitatorilor. Atunci cand se doreste a se crea o relatie nu trebuie neaparat sa incepeti prin a va prezenta serviciile, a va spune anii de experienta sau care este viziunea companiei. Relatiile puteti sa le stabiliti prin metode precum: rezolvarea anumitor probleme pentru comunitate, participand la diverse conversatii distractive cat si prin educarea altora, astfel castigati respectul comunitatii.

Castigarea increderii este cea mai mare realizare. Trebuie sa retineti ca relatiile pozitive se creaza prin implicare si seriozitate. Mai intai castigati increderea iar in cele din urma puteti vinde produsul/serviciul.

 

Doresc in acest articol doresc sa facem un exercitiu de imaginatie.

Inchipuiti-va ca H&M posteaza online o promotie de genul: Tricouri la 20 lei. Acestia o sa vanda o multime de tricouri. De ce ? Nu este neaparat pretul, acestia au creat relatii pozitive dealungul timpului si au castigat increderea in randul oamenilor si inca muncesc la asta. Un business inseamna investitie pe termen lung, atat de ordin financiar cat si timp. Avand o imagine buna vizitatorii observa acest lucru, observa ca se fac investitii iar acest lucru ii pun pe ganduri si isi dau seama ca, compania respectiva doreste sa-si faca un renume pozitiv pe piata.

 

In concluzie, amintiti-va ca inainte ca cineva sa comande/cumpere acel produs/serviciu, oamenilor le trebuie castigata increderea. Prin crearea unei strategii bine puse la punct puteti contura o cale prin care puteti oferii incredere si de asemenea site-ul/ magazinul online sa obtina trafic/comenzi.

 

Categories:
  Blog,
this post was shared 0 times
 000