5 motive pentru care competitorii tai trebuie sa se teama de tine

By Evobit 4 months ago
Home  /  Blog  /  5 motive pentru care competitorii tai trebuie sa se teama de tine

Intr-o lume perfecta, probabil ca nici macar nu te-ai deranja sa te gandesti la competitori tai, dar noi nu traim intr-o lume perfecta asa ca competitorii tai abia asteapta sa faci o greseala pentru a te intrece. Cu putina strategie si planificare urmarind cateva strategii simple de marketing va puteti speria concurenta.

Acestea sunt urmatoarele 5 metode:

#1 Optimizeaza site-ul tau pentru cautarile local pe Google

Acum cativa ani inginerii Google au inceput sa observe ca foarte multi oameni au inceput sa foloseasca motorul de cautare pentru a gasi companii si servicii locale, aflate chiar in vecinatatea locuintei lor. De atunci si pana acum s-au facut o serie de modificari ale algoritmului Google care sa ajute utilizatorii sa gaseasca ceea ce vor in apropierea lor. Prin optimizarea paginilor site-ului dvs. cu mentiuni precum: numele orasului in care va dezvoltati afacerea, numere de telefon locale, directii de conducere catre sediu, programul de lucru, adresa exacta, etc., puteti atrage foarte multi clienti.

#2 Dezvolta relatia cu clientii pe retelele de socializare

Retelele sociale precum Facebook, Twitter si Google+ sunt o modalitate usoara si instantanee prin care puteti intra in contact foarte usor cu oamenii interesati de serviciile/produsele pe care le oferiti. Nu numai ca le puteti raspunde in timp real nevoilor lor, dar, ii puteti indruma direct catre sediul dumneavoastra. O reputatie buna pe retelele sociale va ajuta foarte mult business-ul si de asemenea puteti atrage recenzii pozitive din partea clientilor.

#3 Construieste-ti o reputatie in mediul online

Avand in vedere ca majoritatea localurilor si institutiilor au wi-fi, la orice ora o persoana poate cauta pe internet informatii despre serviciile/produsele pe care le oferiti dar si despre reputatia care o aveti. Reputatia in mediul online se construieste prin comentariile pozitive si feedback-ul primit din partea celor cu care ati interactionat. Feedback-ul in mediul online are un impact foarte mare asupra utilizatorilor de internet si in acest mod le puteti castiga si increderea.

#4 Investeste intr-un website cu design responsive

In prezent majoritatea traficului unui website vine in proportie de 45% de pe smartphone-uri si tablete. Multi proprietari de afaceri se ingroapa in ideea ca afacerea lor nu are nevoie de un astfel de site. Avand un website cu design responsive utilizatorii de smartphone-uri si tablete va pot accesa foarte usor site-ul, pot citii usor informatia si pot lua legatura intr-un mod interactiv cu business-ul dumneavoastra. Daca doriti sa citi mai multe despre design-ul responsive al unui website si cum va poate influenta business-ul intr-un mod pozitiv va rugam sa faceti click aici.

#5 Foloseste blog-ul site-ului

Aproape fiecare site are un blog prin care informeaza utilizatorii despre diverse promotii sau tips & tricks cu privire la domeniul de activitate al business-ului respectiv. Daca sunteti activi pe blog-ul site-ului nu numai ca puteti atrage trafic din google, dar puteti atrage si noi clienti. Blog-ul este o unealta puternica prin care oferiti utilizatorilor informatii utile, astfel le castigati interesul si increderea in business-ul dumneavoastra.

Nu mai investii in metode de promovare care nu le poti masura. Fa-ti business-ul cunoscut in orasul tau, scrie-ne un email la adresa: contact@evobit.ro si in maxim 24 de ore o sa-ti trimitem un plan de promovare complet.

Category:
  Blog
this post was shared 0 times
 000