4 moduri prin care poti sa iti pozitionezi mai sus in google magazinul tau online, fara link building

4 moduri prin care poti sa iti pozitionezi mai sus in google magazinul tau online, fara link building

Pozitionarea site-ului in prima pagina Google.ro pentru cuvinte cheie de importanta majora este vitala. Link building-ul este un proces dificil si devine si mai dificil atunci cand vine vorba de un magazin online. De ce? In majoritatea cazurilor mai ales daca esti nou pe piata sau pana acum nu te-ai promovat deloc prin servicii SEO o sa concurezi impotriva unor branduri mari, cu autoritate in online, ce au bugete uriase si resurse destul de multe. Bineinteles acest lucru nu trebuie sa va sperie, nu inseamna ca nu puteti ajunge langa acestia pe prima pagina Google.ro sau chair sa ii intreceti.

Cand vine vorba de link building sunt numeroase solutii pentru a obtine link-uri catre magazinul tau online. Majoritatea ghidurilor SEO de pe net mentioneaza ca pentru a ajunge in prima pagina Google este necesar un link buildig puternic. Este adevarat, dar aceste ghiduri concentreaza informatia doar spre partea de link building. Exista foarte multe arii de imbunatatire a magazinului online ce se concentreaza pe SEO fara a urmarii singura modalitate de a ajunge in prima pagina, si anume: link building-ul.

In acest articol vom discuta despre 4 modalitati care va ajuta sa va imbunatatiti magazinul online din punct de vedere SEO si al pozitionarii in motorul de cautare Google, dar inainte inainte de dezvolta lista respectiva trebuie sa va asigurati ca aveti urmatoarele aspecte deja rezolvate:

– asigurati-va ca aveti implementat pe site un certificat SSL. Din 2014 Google a mentionat ca utilizarea unui certificat SSL este un semnal de ranking. Multe magazine online inca nu il au implementat iar utilizatorii incep sa fie atenti daca magazinele online incep cu https in loc de http.

– nu ignorati viteza de incarcare a site-ului. Folositi Google Page Speed Insights pentru a vedea ce imbunatiri puteti aduce magazinului online.

 

Acum sa revenim la lista principala:

1. Optimizeaza titlurile si meta descrierile pentru oameni, nu pentru motoarele de cautare

S-a auzit des in ultimii ani aceasta fraza, dar inca multe magazine online au titlurile si metadescrierile optimizate pentru motoarele de cautare si nu pentru oameni. Pe motorul de cautare Google oamenii nu mai cauta dupa cuvinte cheie ci au inceput sa scrie fraze complexe, practic au inceput sa intrebe motorul de cautare atunci cand acestia cauta ceva anume. Optimizarea pentru cuvinte cheie nu numai ca impinge la spam dar si rata de click este mult mai scazuta.

Oamenii sunt cei care cauta pe internet si cumpara de la tine, nu algoritmul Google.

 

2. Studiaza si descopera noi oportunitati de cuvinte cheie la nivel de categorie

Nu conteaza ca ai facut la inceput un studiu despe competitie si cuvintele cheie pe care doresti sa le tintesti, important este sa urmaresti in permanenta noi oportunitati de cuvinte cheie care iti pot aduce trafic relevant. Cu cat cautati mai multe oportunitati si studiati atent nisa in care activati, o sa descoperiti cuvinte cheie ce va pot genera trafic si conversii serioase. Cautarile in mediul online se schimba rapid, in prezent motorul de cautare Google a ajuns sa fie “luat la intrebari” de utilizatori. Nu se mai tasteaza cuvinte cheie, ci fraze complexe. Utilizatorii vor raspunsuri la intrebarile lor.

Daca in prezent site-ul nu este in prima pagina pe cuvintele cheie pe care le doriti si acestea au si competitori puternici incercati sa descompuneti categoriile principale in subcategorii, in acest mod puteti targheta cuvinte cheie specifice si puteti atrage de asemenea trafic relevant.

 

3. Canonical link si dezindexare

La site-urile de prezentare este foarte simplu sa manageriezi continutul si link-urile, in schimb la magazinele online lucrurile sunt mult mai complexe mai ales acolo unde vorbim de mii de produse si intervine canibalizarea cuvintelor cheie. Este indicat sa folositi Screaming Frog pentru un crawl complet si de asemenea sa observati ceea ce nu este in regula cu link-urile magazinului online. In Google Search Console puteti sa verificati probleme de continut duplicat.

 

4. Actualizati continutul de pe site

Cand vorbim de magazin online automat vorbim de schimbari ale caracteristicilor produselor. Daca ai pe site articole de tipul: cele mai bune perne de dormit sau faci vreun top al produselor, asigura-te ca aceste informatii nu le lasi pe site exact asa cum le-ai scris acum cativa ani. Aceste articole trebuie in permanenta reimprospatate pentru ca iti pot aduce trafic relevant catre site.

Daca ti-a fost util acest articol distribuie-l mai departe, pentru consultanta va rugam sa ne contactati.