4 elemente esentiale pe care trebuie sa le stie un antreprenor despre promovarea prin servicii SEO

By Evobit 6 months ago
Home  /  Blog  /  4 elemente esentiale pe care trebuie sa le stie un antreprenor despre promovarea prin servicii SEO

Cresterea veniturilor companiei si imbunatatirea portofoliului de clienti sunt printre principalele obiective ale fiecarei companii. Ce inseamna SEO si cum acest serviciu va poate creste numarul potentialilor clienti am scris aici: Ce este Seo ? Ce presupune un audit SEO ?

Astazi vom vorbii despre ceea ce ar trebuii sa stie fiecare antreprenor despre promovarea prin serviciile seo

Deoarece SEO a evoluat foarte mult in ultima perioada mai jos am pregatit o lista cu cateva lucruri importante care trebuie stiute, si anume:

1. Cunoaste-ti audienta si ceea ce cauta aceasta pe motorul de cautare Google

Indiferent daca va intereseaza serviciile SEO sau nu, acestea sunt vitale pentru orice site si sunt anumite aspecte care trebuie sa le stiti, mai ales daca business-ul tau este activ doar in mediul online. Fara un studiu din care sa reiasa, cine va cumpara produsele sau serviciile si ceea ce se cauta, nu puteti lua pe viitor decizii concrete in ceea ce priveste imbunatatirea serviciilor sau produselor pe care le oferiti sau comercializati.

Este important atunci cand sunteti prezent in mediul online sa va intereseze foarte mult daca produsele sunt cautate si pe ce cuvinte cheie sau fraze vin mai multi vizitatori catre site. Este foarte important sa faceti acest studiu, iar in functie de analiza cuvintelor cheie sau a frazelor trebuie sa va optimizati website-ul. De asemenea nu uitati sa studiati ce cuvinte cheie sau fraze sunt la mare cautare si care au cea mai mare crestere din punct de vedere al cautarilor pe internet.

2. Competitorii tai

Cum mereu doriti sa atrageti si sa cresteti traficul lunar al site-ului aveti nevoie de analiza competitorilor si a produselor/serviciilor care le aveti in comun.

Competitia poate oferii foarte multe informatii daca o analizati bine. Ca si informatii de baza puteti sa urmariti:

– cuvintele cheie pe care competitia se afla in prima pagina Google;
– cum au acestia formulat continutul pe site;
– cat de des creaza continut util pentru utilizatori;
– ce promotii au in desfasurare;
– cum se adreseaza publicului si care este modul de abordare;
– care este autoritatea domeniului;
– de unde provin link-urile catre site-ul lor;

Acestea sunt doar o parte din elemente esentiale care le puteti analiza prin care puteti extrage date importante.

3. Configurarea site-ul si structura link-urilor

Partea de configurare a site-ului si a link-urilor tine de optimizarea tehnica ce este inclusa in serviciile SEO. Link-urile trebuie sa aiba o structura buna pentru ca acestea sa fie indexate foarte usor de catre motoarele de cautare. Pentru a nu face greseli, indicat este sa angajati o persoana ce detine cunostinte in domeniul respectiv, astfel ve-ti avea probleme pe viitor.

4. Creaza continut util si informativ

Crearea de continut util si informativ poate atrage foarte multe vizite dar va poate aduce si un renume in nisa in care activati. Continutul informativ se raspandeste repede si il puteti distribuii pe retelele sociale, cu ajutorul cunostintelor, prietenilor sau a diverselor comunitati in care activati.

In fiecare saptamana trebuie sa veniti cu idei noi pentru a aduce informatii utile pe site. Prin informatii utile vorbim despre: articole, continut video, webinarii, slide-uri, orice credeti ca este util vizitatorilor dumneavoastra.

Categories:
  Blog,
this post was shared 0 times
 000